Monter med design i Nasjonalmuseets samlingspresentasjon.
Foto: Ina Wesenberg/Nasjonalmuseet
  • Nasjonalmuseet
  • 26. september 2023 kl. 13.00–13.30 og 17.30–18.00

Design og visuell kultur bidrar til å forme og uttrykke identitet, enten personlig, politisk eller kommersielt.

Identitet er ikke nødvendigvis noe statisk, men er noe som er i konstant endring, i takt med at du som individ redefinerer deg, eller at en organisasjon eller en nasjon redefinerer seg.

Velkommen til en samtale om design og identitet, med Nasjonalmuseets seniorkurator Denise Hagströmer og kurator formidling Ole Høeg Gaudernack!

Omvisningen krever ingen påmelding, men du må ha inngangsbillett til Nasjonalmuseet for å kunne delta. Oppmøte i rom 21 i samlingspresentasjonen.

Dypdykk

Ønsker du å bli godt kjent med et kunstverk eller et tema i en utstilling? Bli med på en Dypdykk-omvisning hvor du kan få dypere forståelse for kunst, arkitektur og design!