Foto: Nasjonalmuseet/Ina Wesenberg
  • 2., 9., 16. og 30. desember kl. 12.00–12.45
  • Nasjonalmuseet
  • Begrenset antall plasser

Bli med på omvisning i samlingspresentasjonen og få en introduksjon til ulike tidsperioder og temaer i Nasjonalmuseets rikholdige samling!

Omvisningene vil ha ulikt fokus hver gang, men har som fellesnevner å vise hvordan kunsten, kunsthåndverket, designen og arkitektur har hatt og har betydning for våre liv.

Omvisningen er gratis, men kun for medlemmer og krever påmelding for alle som ønsker å delta. Du kan bestille maksimalt to billetter per omvisning, til deg selv pluss en gjest.

Oppmøtested er rett ved døren til rom 1 i samlingspresentasjonen. Husk ditt medlemskort.

Nysgjerrig på er omvisninger som byr på et overblikk over et aktuelt kunstnerskap, noen kunstverk eller et tema innen, kunst, arkitektur og design. Ønsker du noe mer i dybden? Nasjonalmuseet tilbyr også Dypdykk, som er omvisninger som dykker dypere inn i et tema.

Har du spørsmål om billett? Kontakt billett@nasjonalmuseet.no

Har du spørsmål om medlemskap? Kontakt medlem@nasjonalmuseet.no